Verhuur De Katrol

De Katrol : kamphuis
adres : OL Vrouwestraat 6, te 8900 Ieper

NIEUW :
Er zijn voortaan ook 56 bedden met matras beschikbaar.
De refter is nu ook helemaal vernieuwd.

Wij aanvaarden geen leidingsweekends meer.

De Katrol : ons kamphuis : inkom, hall, warme douches, grote (nieuwe) keuken, refter, 3 slaapzalen, sanitair, leidingsvertrek.

Er is een grote, afgesloten, speelkoer aanwezig. Er zijn nieuwe buitentoiletten.

Er zijn warme douches aanwezig, inbegrepen in de huurprijs.

De oude vestingen van Ieper, met speelweiden, op 50 meter.

Prijs :

Jeugdverenigingen : €6 per nacht per man, met een minimum van 100 € per nacht + 80 € energie per nacht.

Volwassenen : €8 per nacht per man, met een minimum van €150 per nacht + €80 energie per nacht.

Door de hoge energiekosten zijn wij genoodzaakt om deze hoge energieprijs te vragen. Indien de prijzen zakken passen wij deze onmiddellijk aan.

Ook voor grotere groepen kan 's morgens een bakker langskomen met brood.

Dit op bestelling natuurlijk.

De Katrol is proper als jullie aankomen, we willen dat de Katrol mooi gekuist is bij vertrek !

Indien je aankomt op vrijdagavond, dit voor 21u30.

In attachment huur overeenkomst + inventaris vd keuken (alles is aanwezig om deftig te koken)

Enkel keukenhanddoeken meenemen

Verhuurprijzen

Graag waarborg van 250 € met vermelding van "De Katrol ,periode van huur en naam van de groep" in de mededeling van de overschrijving.

Kredietbank :

IBAN : BE90 7380 1718 9432

BIC : KREDBEBB

Bij ontvangst waarborg, of bewijs van betaling is de boeking ok. Zonder waarborg geen huurovereenkomst.

Om dubbele boekingen te voorkomen handhaven wij het principe : "van wie we eerst de waarborg ontvangen, kan huren bij ons"

Huuroveerenkomst tekenen en terugsturen aub, per mail of per post.

Jan Vanderghotelaan 14

8900 Ieper

Graag ook je gsm nummer. Dit is altijd handig.

Het is noodzakelijk voor ons dat er ten minste 1 volwassen begeleider aanwezig is tijdens het verblijf in de Katrol.

Hier kun je alvast de huurovereenkomst en huishoudelijk regelment downloaden.

Beschikbaarheid

Klik hier