Voor ouders

Met volgende webpagina's willen we ouders informeren over volgende thema's.

• Quanta costa?: de kost van scouting
  • Uniform: welke kledingsstukken zijn verplicht? Welke tekens moeten waar worden aangebracht?
  • Beheer gegevens: een woord uitleg over de functie van ons ledenbestand en hoe u als ouder de gegevens van uw kind kan beheren.
  • Formulieren belastingen en mutualiteit: hier wordt uitgelegd hoe ouders via de belastingen en de mutualiteit een deel van de kosten voor inschrijving, tochten en kampen kunnen recupereren.
  • Verzekering: een woord uitleg over de scoutsverzekering. Wie is verzekerd, wat is verzekerd en wanneer?
  • Verminderd lidgeld & Fonds op maat: financiële tegemoetkomingen voor ouders met beperkte middelen.
  • Reglementering: Toelichting bij het beleid rond alcohol, tabak en drugs binnen onze scoutsgroep

Op de webpagina Fotos zijn alle foto’s van de vergaderingen, tochten en kampen van de voorbije jaren te vinden.