Roeland

Leeftijd:

11 - 12 jaar (5e en 6e leerjaar)

De tak

Onze 3e tak is de Roeland. Deze tak is de laatste in de rij van de jongste takken. De Roeland vergadert op zondagen tussen 9u30 en 11u45. De vergaderingen starten en eindigen (tenzij anders vermeld) in de scoutslokalen. Tijdens de vergaderingen op zondag wordt naast spelen ook af en toe eens tijd gemaakt voor het aanleren van enkele technieken zoals een tent opzetten en sjorren. De Roelanders gaan deze zomer namelijk voor het eerst op tentenkamp in Frankrijk!

Naast de activiteiten op zondag zijn er voor Roelanders ook volgende grotere scoutsactiteiten.

• Ook de Roelanders starten het scoutsjaar met de tweedaagse overgangstocht.
  • In de kerstvakantie wordt er een kerstactiviteit georganiseerd
  • In de paasvakantie gaan de Roelanders op een 3-daagse paastocht.
  • In de zomervakantie (eind juli) gaan de Roelanders 11 dagen op tentenkamp in Frankrijk.

Soms wordt een gewone vergadering vervangen door een extra dagactiviteit. Alle activiteiten voor de Roeland plus de contactgegevens van de Roelandleiding zijn hieronder terug te vinden.

Takkalender

Kampboekje grootkamp 2023 roeland